Tandheelkunde Praktijk Amstelveen  info@tandartsinamstelveen.nl  T. 020 - 345 76 78
  • Nederlands

Corona

CORONA

"De mondzorg levert een belangrijke bijdrage aan de ‘kwaliteit van leven’ van haar patiënten en moet problemen voorkomen die de algemene gezondheid van de patiënten kunnen aantasten."   BRON: Commissie Leidraad Mondzorg Corona

Dit is een van de redenen waarom tandartenspraktijken open zijn en open zullen blijven.

Daarnaast is inmiddels  gebleken dat een bezoek aan de tandarts veilig is.

Dit is oa te danken aan aanvullende maatrgelen, opgesteld door de Commissie Leidraad Mondzorg Corona en beroepsgroepen (ANT, KNMT, NVM, ONT), welke naast de toch al strenge hygiëne eisen zijn geïmplementeerd bij ons in de praktijk.

Wij vragen u om met onderstaande maatregelen rekening te houden:

• Indien u ziekteverschijnselen heeft welke bij het coronavirus passen, in quarantaine zit of zou moeten zitten, verzoeken wij u vriendelijk de afspraak tijdig te verzetten.
  • Indien u een pijnklacht aan uw gebit heeft en ziekteverschijnselen welke bij het Corona virus passen, dan neemt u telefonisch contact met ons op. Wij zullen dan met u op zoek gaan naar een passende oplossing.
  • Wij geven GEEN handen.
  • Bij binnenkomst en vertrek vragen wij u uw handen te desinfecteren. Bij de ingang boven vindt u een handalcohol dispenser.
  • Wij vragen u zoveel mogelijk afstand van elkaar te houden (1,5 m) in de wachtkamer en voor de balie.
  • Indien u niest of hoest zullen wij u verzoeken onze praktijk te verlaten.
  • Voor een eventuele behandeling kunnen wij u vragen uw mond te spoelen met antimicrobiële spoelmiddelen.
  • Bij voorkeur de toiletten (naast de lift) niet te gebruiken.
  • Draag een mondkapje svp

Mondzorg ook mogelijk tijdens lockdown (allesoverhetgebit.nl)